عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عیب نداره که...

عیب نداره ...
عیب نداره که " تنهایی "...
عیب نداره که شبا بدون " شب بخیر " می خوابی ...
عیب نداره که جمله ی "دوستت دارم " رو نمیشنوی ...
عیب نداره که دلش دیگه برات " تنگ " نمیشه ...

 عیب نداره حرفاتو باید تو تختت با " خودت " بزنی ...
عیب نداره زیره بارون بدون
، باید " تنها " خیس شی ...
عیب نداره که کسی نیست " درد " هاتو بهش بگی ...
 عیب نداره گلم ، " خدا بزرگه " اونم تنهاست ، بدون شب بخیر می خوابه ، دوستت دارم های تورو میشنوه و دلش برات تنگ میشه !
حرفاتو به اون بزن ، زیره بارون باهاش قدم بزن ، به درد و دلت گوش میده !!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت12:01---2 بهمن 1391
دنیا را بدساختند
کسی را ک دوست داری،دوستت ندارد
کسی ک تورادوست دارد،تودوستش نداری
اما کسی ک تودوستش داری واوهم تو را دوست دارد
ب رسم آیین زندگانی ب هم نمیرسند
واین رنج است
زندگی یعنی این....
سلام محبوب جونم،وبلاگت خیلی قشنگه فقط راستش باخوندن متنات دلم خیلی گرفت،آهنگتم ک گوش دادم اشکم در اومد..
برات همیشه دعا میکنم ک ب عشقت برسی،من ک نرسیدم...
بابای عزیزدلم،دوست دارم،


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 22:46 | |